Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

Informujemy, że w dniach 26 stycznia - 2 luty zaplanowalismy nasz urlop - w tych dniach sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą zrealizowane od 4 lutego. Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół lazienki-online.pl.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Grohe Bauedge komplet prysznicowy podtynkowy 118007ED
Grohe Bauedge komplet prysznicowy podtynkowy 118007ED
841,00 zł 749,00 zł
szt
Grohe BauCosmopolitan szczotka toaletowa 40463000
Grohe BauCosmopolitan szczotka toaletowa 40463000
136,00 zł 96,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • Huppe Aura Elegance
  • ViFfesh
  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

GWARANCJA KOŁO

Sanitec Kolo Sp. z o.o.
62-600 Koło
ul. Toruńska 154
tel: 0 801-17-17-17
tel: (63) 26 18 701

Link do strony na której można złożyć zgłoszenie serwisowe.

GWARANCJA PRODUCENTA KOŁO

Koło udziela na wyroby następujących gwarancji licząc od dnia zakupu wyrobu przez użytkownika:

  • dla wyrobów ceramicznych 84 miesiące (7 lat) – dotyczy szkliwa
  • dla mebli 24 miesiące (2 lata)
  • dla wyrobów akrylowych 84 miesiące (7 lat)
  • dla wanien z hydromasażem 24 miesiące (2 lata)
  • dla paneli hydromasażowych KOŁO 24 miesiące (2 lata)
  • dla kabin prysznicowych 24 miesiące (2 lata)
  • dla innych wyrobów opatrzonych kartą gwarancyjną producenta taki okres i zakres, jaki deklaruje producent,
  • dla nieceramicznych elementów w kompaktach i miskach WC oraz pozostałych towarów 24 miesiące.Gwarancja obejmuje w szczególności:
  • Dla wyrobów ceramicznych: Zachowanie i powtarzalność barwy szkliwa, wymiarów w granicach tolerancji określonych normami oraz nie wystąpienie powierzchniowego pękania szkliwa.
  • Dla elementów nie ceramicznych (deski sedesowe, armatura w spłuczkach) trwałość części mechanicznych oraz gumowych części uszczelniających – gdy przedwczesne użycie nie jest spowodowane nieprawidłowym montażem lub wadliwą eksploatacją. 7 letnia gwarancja dotyczy ceramiki; deski sedesowe oraz armatura w spłuczkach objęte są gwarancją 2-letnią.
  • Dla wyrobów akrylowych: Zachowanie i powtarzalność barwy masy akrylowej oraz nie pojawienie się rozwarstwienia akrylu i innych wad jakościowych na powierzchni akrylu.
  • Dla wanien z hydromasażem: Sprawność działania osprzętu hydromasażu – pompa, sprężarka, elektronika, dysze itd. przy zachowaniu odpowiedniej eksploatacji i pielęgnacji wyrobu. Sanitec zastrzega sobie prawo do modyfi kacji technicznych.
  • Dla kabin prysznicowych, drzwi wnękowych i ścianek: trwałość łożysk, zaczepów, wypełnień, pod warunkiem, że zużycie nie jest spowodowane nieprawidłowym montażem, trwałość powłoki lakierniczej (bez uszkodzeń mechanicznych) i galwanicznej profili i innych elementów kabiny.

W okresie gwarancyjnym usterki produktów zostaną usunięte bezpłatnie.
W przypadku bezpodstawnego wezwania naszego serwisu, koszty z tym związane ponosi Klient.
W ramach uprawnień gwarancyjnych zostaną usunięte wszelkie wady jednoznacznie wynikające z błędów produkcyjnych lub niedoskonałości materiałów.
Wymienione wadliwe części przechodzą na własność producenta.

 

W każdym przypadku gwarancji udzielanej przez producenta nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne zawinione przez sprzedawcę, instalatora lub użytkownika,
  • wady i szkody wynikłe na skutek niewłaściwego zainstalowania wyrobu (niezgodnie z instrukcją lub sztuką budowlaną),
  • przedwczesne zużycie spowodowane nieprawidłowym montażem,
  • wady wynikłe na skutek niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktów,
  • uszkodzenia wynikłe na skutek osadzania się kamienia, niewłaściwej pielęgnacji produktów,
  • elementy mechaniczne ulegające naturalnemu zużyciu np. ruchome uszczelki, elementy ślizgowe. Części, które zgodnie z instrukcją eksploatacji muszą być poddawane konserwacji są objęte gwarancja tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały wykonane.

 

Przy zakupie hydromasaży gwarancja nie obejmuje:

  • żarówek halogenowych
  • uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub wynikających z niezgodnej z zaleceniami eksploatacji
  • jeśli zostanie naruszona plomba gwarancyjna na panelu sterującym – gwarancja traci ważność
  • kosztów związanych z montażem i demontażem wanny

 

Złożenie reklamacji:

Podstawę do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dla klienta podpisana karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon, rachunek, faktura). Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio w miejscu zakupu produktu lub w punkcie AZS. W przypadku produktu zainstalowanego i użytkowanego, wymagającego naprawy przez serwis możliwe jest zgłoszenie reklamacji przez użytkownika bezpośrednio do AZS (wymagane są dokumenty – faktura i podpisana karta gwarancyjna). Producent ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowanie go o tym fakcie, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji do producenta.
Okres gwarancyjny zostanie wydłużony o czas upływający między dniem zgłoszenia a dniem wykonania naprawy.
Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Zastrzegamy sobie prawo do zmian produkcyjnych i poprawek wyrobów podyktowanych postępem technicznym bez uprzedniego zawiadomienia.

 

Okres pogwarancyjny:

Po upływie okresu gwarancyjnego polecamy korzystanie z usług Autoryzowanych Zakładów Serwisowych. Naprawy te dokonywane są odpłatnie.
Szczegółowe warunki gwarancyjne wraz z wykazem punktów AZS są zawarte w kartach gwarancyjnych dokładanych do produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl