Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

Informujemy, że w dniach 26 stycznia - 2 luty zaplanowalismy nasz urlop - w tych dniach sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą zrealizowane od 4 lutego. Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół lazienki-online.pl.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Grohe BauCosmopolitan szczotka toaletowa 40463000
Grohe BauCosmopolitan szczotka toaletowa 40463000
136,00 zł 96,00 zł
szt
Duravit Durastyle bidet podwieszany 54x37cm 2287150000
Duravit Durastyle bidet podwieszany 54x37cm 2287150000
1 201,00 zł 899,00 zł
szt
Grohe BauEdge komplet wannowy podtynkowy 118003ED
Grohe BauEdge komplet wannowy podtynkowy 118003ED
1 110,00 zł 945,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • ViFfesh
  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

  • Huppe Aura Elegance
GWARANCJA ORAS

Kontakty w Polsce:

Oras Olesno Sp. z o.o
Główna siedziba i fabryka
Ul. Leśna 2
PL 46-300 Olesno
Tel: (34) 350 92 00
Fax: (34) 350 92 45

Serwis:
Tel: (34) 350 92 82
Infolinia: 800 518 469

E-mail
Info.Poland@oras.com

 

 

 

Ogólne warunki gwarancji (obowiązuje w Europie od dnia 1stycznia 2012 r.)

 

Gratulujemy Państwu doskonałego wyboru!

Chcielibyśmy zapewnić Państwa, że wszystkie produkty firmy Oras są wytwarzane z wykorzystaniem najwyższej jakości surowców i podzespołów. Nasze procesy produkcyjne podlegają ścisłej kontroli jakości na wszystkich etapach: począwszy od wyboru materiałów, aż do momentu, w którym towar jest gotowy do użycia. Przy projektowaniu i produkowaniu wszystkich baterii i akcesoriów firmy Oras dochowano zgodności z odpowiednimi normami EN. Dzięki temu możemy zagwarantować bezawaryjną pracę naszych urządzeń w warunkach określonych w tych normach. Ponadto, zapewniamy, że wszystkie produkty są dokładnie badane w naszych zakładach przed ch dostarczeniem do klienta. Prosimy o zapoznanie się z odpowiednimi instrukcjami użytkowania i konserwacji oraz o stosowanie się do zawartych w nich wskazówek. Przestrzeganie zasad prawidłowej instalacji, konserwacji i obsługi urządzenia pozwoli Państwu cieszyć się jego prawidłowym działaniem przez wiele lat.

 

Gwarancja na okres dwóch (2) lat.

W przypadku jakichkolwiek reklamacji prosimy o niezwłoczne powiadomienie sprzedawcy lub firmy ORAS (tel. 800 518 469 lub 34/350 92 82). Zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony konsumenta, gwarancja na okres dwóch (2) lat obejmuje wady produkcyjne i materiałowe. Gwarancja ta jest ważna przez okres dwóch (2) lat począwszy od daty zakupu. W przypadku, gdy brak jest dokumentu potwierdzającego zakup przez okres dwóch (2) lat począwszy od roku wskazanego na stemplu produkcyjnym (rok wskazany na stemplu + dwa lata). Usterki powstałe w następstwie normalnego zużycia produktu, nieprawidłowej instalacji/obsługi lub niezastosowania się /nieprawidłowego zastosowania się do wskazówek ujętych w instrukcjach użytkowania i konserwacji nie są objęte gwarancją.

 

Gwarancja na okres pięciu (5) lat obejmuje szczelność głowicy baterii jednouchwytowych.

Okres tej gwarancji wynosi pięć (5) lat począwszy od daty zakupu baterii. W przypadku, gdy brak jest dokumentu potwierdzającego zakup przez okres pięciu (5) lat począwszy od roku wskazanego na stemplu produkcyjnym (rok wskazany na stemplu + pięć lat). Obejmuje ona wady materiałowe lub produkcyjne głowicy. Firma Oras zapewnia bezpłatną wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe. Gwarancja ta nie obejmuje żadnych dodatkowych wydatków. Wszystkie dodatkowe wydatki związane z naprawami, itp. pokrywa wyłącznie konsument. Ponadto, gwarancja ta nie obejmuje baterii zasilających, aeratorów oraz innych części, które podlegają wymianie/konserwacji, ani też usterek powstałych w następstwie zanieczyszczenia produktu, nieprawidłowego montażu/instalacji lub niewłaściwego korzystania z produktu (patrz: instrukcje użytkowania i konserwacji dostarczane wraz z urządzeniem lub dostępne na stronie www.oras.com).

 

Gwarancja dostępności na okres dziesięciu (10) lat obejmująca podzespoły i części zamienne wszystkich produktów firmy Oras.

Firma Oras zapewnia, że podzespoły i części zamienne wszystkich wytwarzanych przez nią produktów będą dostępne co najmniej przez okres dziesięciu (10) lat od roku/miesiąca wskazanego na stemplu produkcyjnym. Gwarancja dostępności dotyczy urządzeń wyprodukowanych po dniu 1 stycznia 2012 r. Gwarancja ta nie obejmuje żadnych wydatków ani prac naprawczych/montażowych, a jedynie zapewnia, że określone podzespoły i części zamienne będą dostępne.

 

Ograniczenia gwarancji

Opisane warunki gwarancji dotyczą wyłącznie baterii i akcesoriów firmy Oras, w których wykorzystywane są oryginalne części firmy Oras, oraz które są obsługiwane i konserwowane zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji. Przy instalowaniu i planowaniu rozmieszczenia baterii oraz przyłączy wody należy przestrzegać warunków określonych przez władze miejscowe oraz przepisów miejscowych. Opisane powyżej gwarancje udzielane przez firmę Oras nie obejmują usterek powstałych w następstwie nieprawidłowego montażu, nieprawidłowej instalacji, czyszczenia (szorowania lub zastosowania żrących środków czyszczących), nieprawidłowej obsługi, zaniechania podjęcia odpowiednich prac naprawczych oraz zaniechania wykonywania konserwacji w przypadku zanieczyszczenia wody (nieczystości, kamień, środki chemiczne, itp.). Gwarancja nie obejmuje baterii zasilających wykorzystywanych w bateriach elektronicznych. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego, wynikających z niezgodności zakupionego towaru z umową. W przypadku, gdy potrzebujecie Państwo uzyskać więcej informacji dotyczących gwarancji firmy Oras, lub gdy macie jakiekolwiek pytania dotyczące tych gwarancji, prosimy o kontakt ze sprzedawcą lub bezpośrednio z firmą Oras.

 

Powiadomienie o usterkach

Opisane gwarancje mają zastosowanie jedynie wówczas, gdy informacja o wystąpieniu usterki została przekazana firmie Oras lub sprzedawcy. Przy zgłaszaniu usterki należy także wskazać, kiedy dokonano zakupu produktu.

Uwaga! Serwis firmy Oras wykonuje naprawę tylko w miejscu, w którym bateria jest zainstalowana. Prosimy nie demontować baterii z instalacji.

 

Odzyskiwanie materiałów

Baterie Oras nie zawierają żadnych materiałów szkodliwych bądź sklasyfikowanych jako niebezpieczne. Pomimo to Oras, jako firma w pełni odpowiedzialna za swoje produkty, uważa, że wszystkie produkty powinny być w odpowiedni sposób utylizowane po zakończeniu swojego cyklu życia. Podstawowym zadaniem Oras jest odzyskiwanie wszystkich możliwych materiałów. Wszystkie materiały, które nie mogą być ponownie użyte, powinny posłużyć do produkcji energii. Podstawowym materiałem użytym do produkcji baterii jest mosiądz, który z założenia może być wielokrotnie użyty. Najlepszą drogą pozbycia się nie używanych już produktów jest oddanie ich na złom. Wszystkie tworzywa sztuczne używane przez Oras są termoplastyczne, a przez to w pełni podlegają przetwarzaniu. Wszystkie materiały używane do pakowania są w pełni odzyskiwalne, mogą być powtórnie wykorzystane. Baterie zasilające i części elektroniczne powinny być utylizowane przez wyspecjalizowaną firmę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl