Warunki gwarancji kabin prysznicowych KERMI.
Dotyczy wszystkich rozwiązań technicznych i serii kabin natryskowych dystrybuowanych przez Kermi Sp. z o.o. na terenie Polski. Wszystkie produkty po spełnieniu warunków przedstawionych poniżej, objęte są gwarancją przez okres 24 miesięcy.
Kermi Sp. z o.o.
ul. Graniczna 8b
54-610 Wrocław
info@kermi.pl
www.kermi.pl
KERMI Spółka z o.o. niniejszym dokumentem udziela gwarancji należytej jakości na wszystkie wykonania techniczne i serie kabin natryskowych dystrybuowanych na obszarze Polski oraz zapewnia sprawne użytkowanie w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży produktu. Kabiny prysznicowe KERMI, produkowane zgodnie z normą PN-EN 14428 z zastosowaniem procedur DIN ISO 9001, są produktami najwyższej jakości. W ramach gwarancji na terenie Polski firma Kermi usunie bezpłatnie wszelkie usterki będące konsekwencją błędów produkcyjnych jak i wad materiałowych elementów składowych kabiny prysznicowej.
W trosce o swoich Partnerów Handlowych firma Kermi Sp. z o.o. udziela 24-miesięcznej gwarancji na kabiny prysznicowe zakupione i zamontowane na terenie RP.
Warunki gwarancji:
- przedstawienie faktury lub paragonu zakupu. Gwarancja liczy się od daty zakupu,
- montaż kabiny prysznicowej zgodnie z załączoną przez producenta instrukcją jak i sztuką instalacyjną, bez dokonywania jakichkolwiek indywidualnych przeróbek,
- zastosowanie i wykorzystywanie kabiny prysznicowej zgodnie z jej przeznaczeniem,
- przestrzeganie zaleceń producenta dotyczących czyszczenia i konserwacji,
- gwarancja dotyczy produktów zakupionych i zainstalowanych na terenie Polski,
- pisemne zgłoszenie wady wysłane listem poleconym na adres sprzedawcy,
- po uznaniu reklamacji KERMI na swój koszt prześle Partnerowi Handlowemu element wolny od wad lub odbiór i wymiana uszkodzonego elementu nastąpi za pośrednictwem serwisanta KERMI,
- reklamacja rozpatrzona zostanie niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia usterki.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, zarysowań, zadrapań, odbarwień powstałych na skutek używania szorujących, ostrych, agresywnych, środków czystości i narzędzi,
- uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, zgłaszanych po zamontowaniu kabiny lub będących konsekwencją wadliwego montażu,
- reklamacji dotyczących wszelkiego rodzaju uszkodzeń i niedoborów części składowych kabiny po jej zamontowaniu,
- elementów eksploatacyjnych, np. uszczelek.
Niezależnie od postanowień niniejszego dokumentu obowiązują Ogólne Warunki Handlowe firmy Kermi Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.