Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Kludi Pure&Easy zestaw wannowy podtynkowy z napełnianiem KPE006
Kludi Pure&Easy zestaw wannowy podtynkowy z napełnianiem KPE006
1 586,00 zł 1 464,00 zł
szt
Novellini Granito brodzik kwadratowy 80x80x3,5cm GRS803-32
Novellini Granito brodzik kwadratowy 80x80x3,5cm GRS803-32
1 107,00 zł 900,00 zł
szt
Grohe BauEdge komplet wannowy podtynkowy 118003ED
Grohe BauEdge komplet wannowy podtynkowy 118003ED
1 110,00 zł 945,00 zł
szt
Novellini Louvre G drzwi kabinowe 78-81cm, prawe LOUVNG80LD-1K
Novellini Louvre G drzwi kabinowe 78-81cm, prawe LOUVNG80LD-1K
2 717,00 zł 1 850,00 zł
szt
Grohe BauLoop bateria prysznicowa 23340000
Grohe BauLoop bateria prysznicowa 23340000
288,00 zł 225,00 zł
szt
Grohe Essence New M-size bateria umywalkowa 23462001
Grohe Essence New M-size bateria umywalkowa 23462001
640,00 zł 499,00 zł
szt
Grohe Eurosmart bateria zlewozmywakowa 33281002
Grohe Eurosmart bateria zlewozmywakowa 33281002
394,00 zł 317,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • ViFfesh
  • Paffoni Ringo Black

    Paffoni Ringo       

     

     

    armatura w kolorze czarny mat       

  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

  • Huppe Aura Elegance
Gwarancja Polimat

Szanowny Kliencie,
gratulujemy bardzo dobrego wyboru i mamy nadzieję, że nasz wyrób będzie służył Państwu należycie wiele lat. Producent udziela 5-letniej gwarancji na wyrób akrylowy. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez producenta jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna, posiadająca nazwę produktu oferowanego przez firmę POLIMAT, datę sprzedaży, czytelny stempel sklepu wraz z podpisem uprawnionej osoby oraz dowód zakupu identyfikujący produkt.
Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Produkt zakupiony z tzw. ekspozycji nie podlega reklamacji z tytułu gwarancji.

Postępowanie reklamacyjne:
– ewentualne reklamacje powinny być składane u sprzedawcy (w miejscu zakupu wyrobu) w formie pisemnej z złączeniem dowodu zakupu, karty gwarancyjnej oraz opisem uszkodzeń,
– producent w ciągu 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia dokona kwalifikacji usterki, 
– w przypadku uznania reklamacji producent usunie wadę dostępnymi sobie środkami lub wymieni wyrób na nowy w możliwie najszybszym terminie oraz dostarczy wyrób według swojego wyboru do siedziby sprzedawcy u którego dokonano zakupu lub bezpośrednio do klienta,
– w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu firma POLIMAT zastrzega sobie prawo dochodzenia zwrotu poniesionych kosztów.

Obowiązki klienta:
– sprawdzić stan ilościowy i jakościowy przyjmowanego towaru, a zauważone wady zgłosić niezwłocznie sprzedawcy,
– dopilnować wypełnienia przez sprzedawcę karty gwarancyjnej najpóźniej w dniu zakupu,
– w przypadku własnego transportu zabezpieczyć wyrób przed uszkodzeniem,
– zamontować wyrób zgodnie z załączoną instrukcją montażu,
– w czasie eksploatacji użytkować wyrób zgodnie z przeznaczeniem,
– wyrób powinien być zamontowany w taki sposób, aby umożliwić jego łatwy demontaż.
Producent zaleca zlecić montaż produktu odpowiednio wykwalifikowanemu instalatorowi. Każdy wyrób zabezpieczony jest folią ochronną oraz tekturą chroniącą towar przed uszkodzeniami mechanicznymi. W czasie zakupu wyrobu powinno się dokładnie sprawdzić towar pod względem jakościowym, a następnie zabezpieczyć wyrób przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą wystąpić podczas transportu.

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:
– zniszczenia bądź uszkodzenia produktu podczas transportu,
– przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie,
– osadzania się kamienia oraz wykorzystywania ziarnistych środków czyszczących,
– montażu niezgodnego z instrukcją,
– użytkowania w sposób niedbały, niezgodny z przeznaczeniem,
– uszkodzenia wyrobu z własnej winy, uszkodzenia mechaniczne,
– niezastosowania się do wskazówek producenta,
– zmian wynikających z naturalnego, powszechnego procesu starzeniowego,
– nadmiernej, ponadprzeciętnej eksploatacji,
– braku konserwacji i pielęgnacji wyrobu, w tym braku okresowego czyszczenia,
–następstw i skutków niewłaściwej instalacji syfonu/przelewu, baterii nawannowej, sterowników oraz innych przedmiotów instalowanych w wannie.
Firma POLIMAT nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody spowodowane montażem wyrobu w sposób uniemożliwiający łatwy i bezkolizyjny jego demontaż. Wszelkie koszty związane z demontażem wyrobu lub uszkodzeniem elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, płytki, listwy oraz inne elementy wyposażenie łazienki) obciążają klienta.
Niniejsza karta gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Pielęgnacja:
Powierzchnię akrylową należy czyścić zawsze miękką ściereczkę gąbką z zastosowaniem płynnych środków czyszczących, przeznaczonych do tworzyw sztucznych takich jak akryl. Nigdy nie stosować materiałów mających właściwości ścierne nie używać detergentów w proszku. Przed właściwym użyciem środka czyszczącego należy sprawdzić w niewidocznym miejscu na powierzchni, czy nie spowoduje on uszkodzenia powierzchni wyrobu. Utrata połysku lub zmatowienie świadczą o dużych osadach z kamienia. W takim wypadku dokładne wyczyszczenie powierzchni octem lub odkamieniaczem powinno przywrócić powierzchni połysk.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl