Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Huppe Enjoy drzwi kabinowe 120cm(117-121cm), prawe 670130091321
Huppe Enjoy drzwi kabinowe 120cm(117-121cm), prawe 670130091321
3 976,00 zł 3 449,00 zł
szt
Grohe Eurosmart Cosmopolitan komplet wannowy podtynkowy 117015ED
Grohe Eurosmart Cosmopolitan komplet wannowy podtynkowy 117015ED
1 518,00 zł 1 292,00 zł
szt
HansGrohe Novus komplet wannowy 3:1 52057003
HansGrohe Novus komplet wannowy 3:1 52057003
1 331,00 zł 921,00 zł
szt
Grohe Eurocube komplet prysznicowy podtynkowy 23409000
Grohe Eurocube komplet prysznicowy podtynkowy 23409000
2 195,00 zł 1 560,00 zł
szt
Paffoni Level komplet podtynkowy wannowy LEQ519002
Paffoni Level komplet podtynkowy wannowy LEQ519002
3 400,00 zł 2 739,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • Paffoni Ringo Black

    Paffoni Ringo       

     

     

    armatura w kolorze czarny mat       

  • Huppe Aura Elegance
  • ViFfesh
  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

Gwarancja Valvex

Warunki gwarancji producenta Valvex 


1. Nabywca zobowiązany jest do kontroli stanu powierzchni zewnętrznej baterii w momencie zakupu.
2. Producent udziela nabywcy gwarancji na okres 25 lat od daty sprzedaży na szczelność korpusów baterii (elementy odlewane i/lub kute) oraz na okres 5 lat od daty sprzedaży (nie więcej niż 6 lat od daty produkcji) na bezawaryjną pracę regulatorów przepływu w bateriach jednouchwytowych, głowic w bateriach dwuuchwytowych oraz regulatorów w bateriach termostatycznych. Natryski, panele natryskowe, węże natryskowe oraz słuchawki objęte są 2-letnią gwarancją. 3. Pozostałe elementy baterii objęte są 12 miesięczną gwarancją, w tym przełączniki natrysku, uszczelnienia, powierzchnia dekoracyjna, spusty automatyczne, zestawy mocujące, z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6 karty gwarancyjnej.
4. Nabywca traci wszelkie uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku:
• zagubienia lub zniszczenia karty gwarancyjnej (dotyczy baterii),
• braku dowodu zakupu,
• przedłożenia nieczytelnego i/lub niejednoznacznie identyfikującego producenta i produkt dowodu zakupu,
• niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania baterii.
5. Gwarancja nie obejmuje elementów zużywających się w czasie eksploatacji oraz uszkodzeń baterii spowodowanych obecnością zanieczyszczeń w wodzie lub w przewodach sieci wodociągowej (w przypadku nieużywania wymaganych filtrów do wody, np.: filtrów produkcji VALVEX S.A.).
6. Reklamacje nie uwzględniają uszkodzeń powłoki dekoracyjnej powstałych w wyniku stosowania niewłaściwych środków czyszczących (np. wybielaczy, środków zawierających kwas, alkohol, podchloryn sodu lub potasu, środków do szorowania) oraz wad spowodowanych niewłaściwą eksploatacją (przegrzanie, zbyt wysokie ciśnienie, itp.). Niewielkie zabrudzenia powierzchni zaleca się myć wodą z mydłem, a miejsca pokryte osadem kamienia – octem – szczegóły podane są w instrukcji obsługi i montażu.
7. Gwarancja obejmuje wady ukryte, które ujawnione zostaną w okresie gwarancji.
8. Wady ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia. VALVEX S.A. zastrzega sobie prawo obciążenia zgłaszającego reklamację kosztami weryfikacji, w przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia.
9. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności konserwacyjnych, które powinny być wykonywane przez użytkownika we własnym zakresie (np. czyszczenie perlatora, dokręcenie nakrętek węży, wymiana uszczelek, które nie są na stałe zamocowane w baterii, czyszczenie wkładów filtrów na instalacji zasilającej). 10. Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują po przedłożeniu dowodu zakupu wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną (dotyczy baterii) oraz opisem powodu reklamacji.
11. Reklamacja przyjmowana jest:
• w serwisie VALVEX S.A., bezpłatna infolinia: 800-192-922, tel. (18) 26-93-333,
• w detalicznym punkcie sprzedaży,
• w hurtowym punkcie sprzedaży.
12. Nabywcy przysługuje prawo wymiany produktu na nowy wolny od wad lub zwrot gotówki w przypadku:
• dokonania trzech napraw gwarancyjnych, mimo których produkt w dalszym ciągu pozostaje niesprawny,
• stwierdzenia wady fabrycznej produktu niemożliwej do usunięcia.
W przypadku niedostępności danego modelu produktu na rynku, bądź wycofania go ze sprzedaży, klient może otrzymać podobny produkt z aktualnej oferty handlowej VALVEX S.A., który pod względem ceny i funkcjonalności będzie odpowiadał reklamowanemu wyrobowi.
13. W przypadku wymiany produktu na nowy, okres gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania nowego produktu.
14. VALVEX S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe bezpośrednio lub pośrednio w wyniku zaniedbania, uszkodzenia, niewłaściwej instalacji lub użytkowania w warunkach niezgodnych z zalecanymi.
15. VALVEX S.A. ponosi odpowiedzialność za wady wyrobu i szkody bezpośrednie powstałe w wyniku ujawnienia się wady. VALVEX S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie ani za utracone korzyści.
16. VALVEX S.A. udziela gwarancji na wyroby zakupione i użytkowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej gwarancji udziela sprzedawca.
17. Podstawą do rozstrzygania sporów jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
18. Gwarancja udzielona przez Valvex S.A. nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Baterie VALVEX S.A. posiadają Atest Państwowego Zakładu Higieny.

Link do strony na której można złożyć zgłoszenie serwisowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl