Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

Informujemy, że w dniach 26 stycznia - 2 luty zaplanowalismy nasz urlop - w tych dniach sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą zrealizowane od 4 lutego. Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół lazienki-online.pl.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
TECEdrainline ruszt prosty basic połysk L-700mm 600710
TECEdrainline ruszt prosty basic połysk L-700mm 600710
260,00 zł 210,00 zł
szt
Grohe BauCosmopolitan szczotka toaletowa 40463000
Grohe BauCosmopolitan szczotka toaletowa 40463000
136,00 zł 96,00 zł
szt
Huppe Enjoy drzwi kabinowe 120cm(117-121cm), prawe 670130091321
Huppe Enjoy drzwi kabinowe 120cm(117-121cm), prawe 670130091321
3 976,00 zł 3 449,00 zł
szt
Grohe Euphoria Cube XXL System 230 system prysznicowy 26087000
Grohe Euphoria Cube XXL System 230 system prysznicowy 26087000
4 250,00 zł 2 990,00 zł
szt
HansGrohe Logis komplet prysznicowy podtynkowy 5205402ED
HansGrohe Logis komplet prysznicowy podtynkowy 5205402ED
2 363,00 zł 1 949,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • ViFfesh
  • Huppe Aura Elegance
  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

Gwarancja Sanswiss

Sanswiss
SanSwiss Polska Sp. z o.o.
ul.Wrocławska 95
58-306 Wałbrzych
Dział serwisu
+48 (74) 840 76 87,
e-mail:serwis@sanswiss.pl

Link do strony na której można złożyć zlecenie serwisowe.

Warunki reklamacji produktów SanSwiss

OKRES GWARANCJI
1. 2 lata na kabiny prysznicowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru (Marblemate i ILA) oraz brodziki akrylowe.
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.

WYŁĄCZENIE GWARANCJI
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu.
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu,
1.4. Wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
2. Udzielamy gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
3. Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
4. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
5. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
6. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
7. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SanSwiss Polska.
8. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
9. Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy:
- ujawnionej wady nie można usunąć,
- w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
10. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
11. Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl