Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

Informujemy, że w dniach 26 stycznia - 2 luty zaplanowalismy nasz urlop - w tych dniach sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą zrealizowane od 4 lutego. Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół lazienki-online.pl.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Grohe Essentials uchwyt na papier 40689001
Grohe Essentials uchwyt na papier 40689001
136,00 zł 99,00 zł
szt
Grohe Bauedge komplet prysznicowy podtynkowy 118007ED
Grohe Bauedge komplet prysznicowy podtynkowy 118007ED
841,00 zł 749,00 zł
szt
Novellini Aurora 1 parawan nawannowy 80x150cm AURORAN180-1B
Novellini Aurora 1 parawan nawannowy 80x150cm AURORAN180-1B
1 189,00 zł 850,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

  • Huppe Aura Elegance
  • ViFfesh
Gwarancja Duravit

Warunki gwarancji producenta Duravit

Duravit udziela:

  • 5 lat gwarancji na wszystkie produkty ceramiczne oraz z akrylu sanitarnego,
  • 2 lata na meble łazienkowe, wszystkie systemy hydromasażu, elektroniczne deski sedesowe oraz akcesoria, pod warunkiem, że zostały zamontowane przez instalatora z certyfikatem firmy Duravit.

Odpowiedzialność

Ponieważ kupujący zapoznał się należycie z właściwościami produktów oferowanych przez sprzedającego, uzgodnione zostaje w wyraźny sposób, że kupujący wybrał produkty wskazane w zamówieniu przekazanym sprzedającemu na własną odpowiedzialność i zgodnie z ustalonymi przez siebie kryteriami. Wszelkie reklamacje odnośnie do ewentualnych jawnych wad towarów sprzedanych przez firmę Duravit będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym kupujący lub jego agent przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit, w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym towary dotarły na miejsca przeznaczenia (decyduje data stempla pocztowego). W ten sam sposób wszelkie zażalenia dotyczące możliwych wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu dwóch dni następujących po dniu, w którym kupujący stwierdził obecność takich wad ukrytych. W każdym przypadku reklamacje dotyczące wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku złożenia ich w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym klient przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach Duravit, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit – w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym towary dotarły na miejsce przeznaczenia. Reklamacje są dopuszczalne pod warunkiem szczegółowego i dokładnego opisu stwierdzonych wad lub niezgodności towaru z wymaganiami. Firma Duravit zastrzega sobie prawo do kontroli towarów stanowiących przedmiot reklamacji. W każdym przypadku reklamacje dotyczące ukrytych lub jawnych wad będą akceptowane wyłącznie wówczas, jeśli towary nie zostały poddane żadnej przeróbce i jeśli stwierdzono po rozważeniu stanowisk obu stron, że wady te należy przypisać firmie Duravit, oraz jeśli kupujący poczynił konieczne kroki w celu utrzymania towarów w pierwotnym stanie do chwili potwierdzenia zasadności reklamacji po rozważeniu stanowiska stron lub w miarę możliwości aż do chwili odesłania towaru. Odpowiedzialność firmy Duravit jest – zgodnie z preferencjami – ograniczona do wymiany w rozsądnym terminie towarów uznanych za wadliwe, bez obciążania firmy Duravit jakimikolwiek dalszymi opłatami, poza opłatą przesyłki takich towarów, lub do zwrotu fakturowanej kwoty. Spory dotyczące ewentualnych wad w żadnym wypadku nie uprawniają kupującego do zawieszenia lub odmowy płatności faktur lub weksli. Jednoznacznie firma Duravit nie przejmuje żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie może ponieść kupujący w związku z zakupem towarów objętych gwarancją. Towary sprzedawane po cenach specjalnych ze względu na obniżenie kategorii jakościowej towaru nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstaw dla reklamacji dotyczących sposobu wykonania, nierówności powierzchni, zgodności wymiarowej itp. Towary nie mogą być w żadnym wypadku zwracane bez uzyskania uprzedniego pozwolenia. Pozwolenie takie nie może być w żadnym wypadku traktowane jako potwierdzenie zasadności reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl