Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

Informujemy, że w dniach 26 stycznia - 2 luty zaplanowalismy nasz urlop - w tych dniach sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą zrealizowane od 4 lutego. Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół lazienki-online.pl.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Kludi Push zestaw wannowy podtynkowy z termostatem KPW02ED
Kludi Push zestaw wannowy podtynkowy z termostatem KPW02ED
2 749,00 zł 2 537,00 zł
szt
Novellini Elysium Custom odpływ liniowy 800 mm CST080-K
Novellini Elysium Custom odpływ liniowy 800 mm CST080-K
1 378,00 zł 1 120,00 zł
szt
Novellini Louvre G drzwi kabinowe 88-91cm, prawe LOUVNG90LD-1K
Novellini Louvre G drzwi kabinowe 88-91cm, prawe LOUVNG90LD-1K
3 058,00 zł 1 850,00 zł
szt
Paffoni Level komplet podtynkowy wannowy LEQ519001
Paffoni Level komplet podtynkowy wannowy LEQ519001
3 461,00 zł 2 799,00 zł
szt
Novellini Aurora 1 parawan nawannowy 70x150cm AURORAN170-1B
Novellini Aurora 1 parawan nawannowy 70x150cm AURORAN170-1B
1 084,00 zł 790,00 zł
szt
Novellini Elysium Custom odpływ liniowy 700 mm CST070-K
Novellini Elysium Custom odpływ liniowy 700 mm CST070-K
1 218,00 zł 990,00 zł
szt
Kludi Bozz zestaw prysznicowy podtynkowy ZBP004
Kludi Bozz zestaw prysznicowy podtynkowy ZBP004
1 799,00 zł 1 539,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • ViFfesh
  • Huppe Aura Elegance
  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

Gwarancja Aquaform

I. Warunki gwarancji Aquaform (PL)
1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktu i wad materiału, z którego wykonany jest produkt (tzw. wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie).
2. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu i karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna powinna być opieczętowana w punkcie sprzedaży, mieć naniesioną datę sprzedaży i podpis Klienta, potwierdzający akceptację warunków gwarancji.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu i wynosi:
- dla produktów z oferty wyprzedażowej, czyli nie będących w regularnej ofercie 1 rok,
- wanny, systemy hydromasażu, brodziki, obudowy, kabiny prysznicowe, parawany nawannowe, panele prysznicowe - 2 lata,
- zagłówki - 2 lata,
- meble łazienkowe - 2 lata,
- wanny - gwarancja na niezmienność barwy akrylu 7 lat
4. Produkt, który Państwo nabyliście przeznaczony jest do użytku domowego i zabiegów higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych wewnątrz budynków, wyposażonych w niezbędne instalacje sanitarne i elektryczne oraz odpowiednią wentylację pomieszczeń.
5. Przed montażem prosimy sprawdzić produkt pod względem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymaganiami technicznymi transportu lub składowania. W celu dokładnego określenia reklamowanego elementu prosimy o zaznaczenie go na drugiej stronie instrukcji montażu.
6. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów
zastosowanych do zabudowy produktu) ani kosztów przywrócenia tych elementów do stanu początkowego po naprawie gwarancyjnej.
7. W przypadku wykrycia wady produktu przed, w trakcie lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwać montaż bądź użytkowanie oraz zgłosić usterkę w miejscu zakupu produktu bądź poprzez zgłoszenie online umieszczone na stronie www.aquaform.com.pl.
8. Wkażdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi wymogami higieny.
9. Wszystkie zażalenia oraz reklamacje powinny być składane w punkcie sprzedaży produktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zgłoszenia reklamacji (liczy się data przesłania faxu bądź zgłoszenia e-mail). Termin ten obowiązuje od momentu przesłania kompletu potrzebnych dokumentów. Wprzypadku szczególnej potrzeby gwarant może zażądać uzupełnienia dokumentacji o zdjęcia.
10. W okresie trwania gwarancji Klient ma prawo żądać naprawy wadliwego produktu.
11. W razie niemożności naprawy towaru, Aquaform może zadecydować o wymianie towaru na nowy lub o zwrocie Klientowi ceny zapłaconej za towar za pośrednictwem sklepu, w którym Klient towar nabył. Jeśli w międzyczasie zaszła nieistotna modyfikacja produktu, Aquaform S.A. ma prawo wymiany towaru na nową wersję.
12. Klient traci gwarancję w przypadku:
- samodzielnych napraw lub przeróbek,
- szkód powstałych przez konserwację niezgodną z zaleceniami gwarancji,
- uszkodzenia produktu przez wykorzystywanie niezgodnie z przeznaczeniem,
- nie stosowania się do zaleceń instrukcji montażu i obsługi,
- szkód powstałych podczas niewłaściwego transportu przez Kupującego (zaleca się transportować wyłącznie w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym, w pozycji zgodnej z oznakowaniem).
13. Gwarancja nie obejmuje:
- wyrobów używanych (np. z ekspozycji),
- uszkodzeń mechanicznych produktu,
- części eksploatacyjnych podlegających okresowej wymianie w produktach danego rodzaju (w przypadku kabin są to: rolki, suwaki, uszczelki).
14. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów),
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów, np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych
środków chemicznych (zawierających aceton, substancje ścierne lub żrące).
15. Przyjazdy grupy serwisowej związane ze zgłoszeniem wad niepodlegających gwarancji, będą podstawą obciążenia Klienta kosztami przyjazdu.
16. Meble łazienkowe są wyrobem wykonanym z materiałów o zwiększonej odporności na wpływ wody, lecz nie mogą być poddawane bezpośredniemu bądź długotrwałemu jej działaniu.
17. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
18. Gwarancja jest ważna na terytorium kraju gdzie został zakupiony towar.

II. Konserwacja produktu
Do codziennej pielęgnacji należy używać gąbki lub delikatnej, miękkiej szmatki (w przypadku mebli wytrzeć do sucha) lub gumowej ściągaczki do wody. Do czyszczenia gładkiej powierzchni wystarczą przyjazne dla środowiska i łagodne środki czyszczące (w postaci płynów) znajdujące się w ofercie Aquaform. Nie należy dopuszczać do kontaktu powierzchni akrylowej z rozpuszczalnikami.

Ścianki pokryte powłoką DP activ należy przemywać w miarę potrzeb łagodnym odkamieniaczem do szyb. Aby przedłużyć efekty działania powłoki DPactiv należy raz na 3-6 miesięcy zabezpieczyć tafle szkła specjalnym środkiem regenerującym ODŻYWKADPactiv.

 

Firma Aquaform oferuje odpłatnie profesjonalne usługi serwisowe. W przypadku problemu wystarczy zadzwonić do Centrali Serwisu Aquaform. Przeszkoleni pracownicy działu serwisu pomogą Państwu rozwiązać ewentualne problemy.

Udzielimy wszelkich informacji i niezbędnej pomocy w zakresie montażu i serwisu produktów marki Aquaform i Shower Star, zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu.

 

Zapraszamy do kontaktu z Centralą Serwisu Aquaform:

tel.: 61 62 20 255,  61 62 20 256, 61 62 20 253

fax: 61 28 67 593

e-mail: serwis@aquaform.com.pl lub przez Formularz on-line

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl