Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

Informujemy, że w dniach 26 stycznia - 2 luty zaplanowalismy nasz urlop - w tych dniach sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą zrealizowane od 4 lutego. Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół lazienki-online.pl.

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Novellini Granito brodzik kwadratowy 100x100x3,5cm GRS1003-32
Novellini Granito brodzik kwadratowy 100x100x3,5cm GRS1003-32
1 353,00 zł 1 100,00 zł
szt
Paffoni Light komplet podtynkowy wannowy LIQ519CR01
Paffoni Light komplet podtynkowy wannowy LIQ519CR01
2 444,00 zł 1 957,00 zł
szt
Novellini Fly 2 bateria bidetowa RUBBI151NO-K
Novellini Fly 2 bateria bidetowa RUBBI151NO-K
1 138,00 zł 790,00 zł
szt
Grohe Essentials haczyk 40364001
Grohe Essentials haczyk 40364001
61,00 zł 37,00 zł
szt
Novellini Fly 2 bateria umywalkowa wysoka RUBLA288NO-K
Novellini Fly 2 bateria umywalkowa wysoka RUBLA288NO-K
1 331,00 zł 890,00 zł
szt
HansGrohe Logis komplet prysznicowy podtynkowy 5205411ED
HansGrohe Logis komplet prysznicowy podtynkowy 5205411ED
2 506,00 zł 2 099,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

  • Huppe Aura Elegance
  • ViFfesh
GWARANCJA ROCA

Roca Polska Sp. z o.o.
ul. Wyczółkowskiego 20
44-109 Gliwice
tel. (48) 32 339 41 00
fax (48) 32 339 41 01 lub 02
mail biuro@roca.pl

WARUNKI GWARANCJI PRODUCENTA ROCA

1. Zakres zastosowania.
Poniższe warunki gwarancji dotyczą wszystkich produktów sprzedawanych pod marką ROCA z wyjątkiem wanien i kabin z hydromasażem, do których dołączana jest osobna karta gwarancyjna. Warunki Gwarancji obowiązują dla wyrobów zakupionych i zamontowanych na terytorium Polski.


2. Deklaracja gwarancji jakości.
Roca Polska Sp. z o. o. gwarantuje na warunkach opisanych poniżej, że nasze produkty zostały skonstruowane i wyprodukowane bez żadnych wad oraz, że przy prawidłowym użytkowaniu zgodnym z załączonymi instrukcjami będą
funkcjonowały niezawodnie.


3. Zasady gwarancji.
3.1. Świadczenia z tytułu gwarancji.
3.1.1. Gwarancja obejmuje wszelkie wady fabryczne lub niesprawne działanie w okresie gwarancyjnym wynikłe z winy producenta i zapewnia dokonanie bezpłatnej naprawy lub wymiany części lub w przypadku niemożności naprawy wymianę
całego urządzenia.
3.1.2. Reklamacje należy zgłaszać w miejscu zakupu lub bezpośrednio do autoryzowanego Serwisu Roca Polska. Aktualny wykaz Serwisantów można uzyskać w punkcie sprzedaży. Wymagane jest przedłożenie dowodu zakupu. Jest to warunkiem przyjęcia reklamacji. Koszty weryfikacji nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego obciążają klienta.
3.1.3. Podczas usuwania usterek Roca Polska zastrzega sobie prawo do decyzji czy części produktu będą naprawione czy wymienione na nowe, przy czym części wymienione stają się własnością Roca Polska.
3.1.4. Zewnętrzne powierzchnie wyrobu winny być przez Kupującego sprawdzone w miejscu dokonywania zakupu również, jeśli są oryginalnie zapakowane. Późniejsze reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru nie będą uznawane.
3.1.5. Roszczenia z tytułu gwarancji nie będą uwzględniane w przypadku:
- uszkodzeń mechanicznych np. uderzenia, obicia, zarysowania,
- uszkodzeń powstałych podczas wybijania otworów na baterie,
- użytkowania niezgodnym z przeznaczeniem,
- nieprzestrzegania zasad obsługi, eksploatacji i konserwacji zawartych w instrukcjach,
- uszkodzeń wynikłych z zanieczyszczenia wody lub braku filtrów do zanieczyszczeń mechanicznych w instalacji wodnej,
- dokonywania napraw lub przeróbek przez osoby nieupoważnione przez firmę Roca Polska,
- zastosowania części nieoryginalnych,
- następstw naturalnego zużywania się elementów podczas normalnej eksploatacji,
- wad wynikłych z montażu niezgodnego z dołączoną instrukcją lub sztuką budowlaną.
3.1.6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w trakcie eksploatacji takich jak bieżące konserwacje, odkamienianie, czyszczenie, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
3.1.7. Produkt powinien być zamontowany w taki sposób, aby był możliwy jego demontaż bez konieczności uszkodzenia elementów wyposażenia łazienki. W przeciwnym przypadku Roca Polska nie pokrywa dodatkowych kosztów związanych z naprawą/wymianą produktu.
3.1.8. Firma Roca Polska nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód wobec osób lub mienia, które mogą być spowodowane przez którąś z przyczyn opisaną w punkcie 3.1.5.
3.2. Okresy gwarancyjne.
Okres gwarancyjny liczony od daty zakupu dla poszczególnych wyrobów wynosi:
3.2.1 Ceramika sanitarna
- 5 lat na ceramikę,
- 2 lata na mechanizm spłukujący, deskę, pokrywę i pozostałe akcesoria.
3.2.2. Armatura
- 10 lat na szczelność zaworów ceramicznych,
- 5 lat na korpus i jakość powierzchni chromowanych i Niqueldur,
- 2 lata na jakość powierzchni malowanych i złoconych,
- 2 lata na pozostałe typy baterii w tym baterie z zaworami klasycznymi,
termostatyczne, elektroniczne, samozamykające zawory spłukujące,
- 2 lata na akcesoria typu wężyki przyłączeniowe, głowice i słuchawki prysznicowe, drążki i uchwyty prysznicowe, przełączniki, perlatory itp.
3.2.3. Wanny i brodziki akrylowe, wanny żeliwne, obudowy i akcesoria do wanien:
- 5 lat.
3.2.4. Wanny stalowe:
- 5 lat.
3.2.5. Kolumny do hydromasażu:
- 2 lata.
3.2.6. Kabiny natryskowe i parawany nawannowe:
- 2 lata.
3.2.7. Zlewozmywaki:
- 2 lata.
3.2.8. Deski sedesowo-bidetowe:
- 2 lata.
3.2.9. Meble i dodatki łazienkowe:
- serie GAP i HALL: 3 lata na meble oraz dożywotnia na okucia,
- pozostałe meble: 2 lata.
3.2.10. Stelaże podtynkowe:
- 10 lat na ramę stelaża,
- 5 lat na zbiornik, zawór napełniający i mechanizm spustowy,
- 2 lata na pozostałe elementy.
3.2.11 Produkty Graphyd (Solid Surface, Culture Marble i Polyconcrete):
- 5lat


4. Zalecenia dotyczące montażu, konserwacji i eksploatacji.
Szczegółowe zasady montażu, konserwacji i eksploatacji zawierają instrukcje dołączane do wyrobu. Nieprzestrzeganie tych zasad oraz zaleceń zamieszczonych poniżej spowoduje nie uznanie roszczeń gwarancyjnych w tym zakresie.
4.1. Wyroby ceramiczne.
- do czyszczenia nie stosować żadnych ostrych przedmiotów ani materiałów ściernych powodujących zarysowania lub uszkodzenie szkliwa,
- do zbiornika kompaktu nie wkładać środków chemicznych typu kostki rozpuszczalne gdyż mogą one uszkodzić elementy mechanizmu spłukującego,
- płaszczyzny ścian i posadzki muszą posiadać odpowiednią nośność aby wytrzymać obciążenia powstałe podczas montażu i użytkowania ceramiki. W przeciwnym wypadku należy zastosować stelaże nośne zgodnie z instrukcją ich producenta.
- jeżeli produkty posiadające syfon ceramiczny narażone są na działanie niskich temperatur, należy do wody w syfonie dodać środek przeciwdziałający zamarzaniu,
- w przypadku ceramiki kolorowej może wystąpić subiektywne wrażenie różnic w odcieniach wynikające ze sposobu oświetlenia oraz różnorodności kształtów.
4.2. Meble
- montaż wyrobu należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi opisanymi w instrukcji montażu mebla
- mebel należy wypoziomować
- wyrób nie może być montowany w saunie
- mebel nie może być poddany bezpośredniemu i długotrwałemu działaniu wilgoci
- do czyszczenia powierzchni używać lekko zwilżonej miękkiej tkaniny.
Wyczyszczoną powierzchnię należy przetrzeć suchą szmatką. Nie wolno używać agresywnych lub ścierających środków zawierających kwasy, rozpuszczalniki, chlor, alkohol itp.
4.3. Armatura.
- przed montażem baterii należy dokładnie przepłukać rury instalacyjne,
- instalacja wodna powinna zawierać filtry do zanieczyszczeń mechanicznych,
- armatura nie może być montowana w pomieszczeniach, gdzie temperatura otoczenia spada poniżej 0,
- do czyszczenia powierzchni zewnętrznych używać wody z mydłem a następnie osuszyć powierzchnie za pomocą miękkiej ściereczki. Nie wolno używać agresywnych lub ścierających środków zawierających kwasy, rozpuszczalniki, chlor, alkohol itp.
- okresowo należy przeprowadzać odkamienianie filtrów, perlatorów, przełączników poprzez zanurzenie tych elementów w preparacie do tego przeznaczonym,
stosując się do zaleceń jego producenta.
4.4. Wanny i brodziki stalowe, wanny żeliwne.
- podczas transportu nie wolno przesuwać wanny lub brodzika po podłożu,
- podczas montażu i prac wykończeniowych należy zabezpieczyć całą powierzchnie emaliowaną przed ewentualnym zabrudzeniem lub uszkodzeniem,
- wannę należy montować tylko na oryginalnych nóżkach lub w specjalnej obudowie styropianowej dostosowanej do danego typu wanny,
- wannę lub brodzik należy zabudowywać w taki sposób, aby był możliwy ich demontaż bez konieczności zniszczenia obudowy lub innych elementów wyposażenia łazienki. W przeciwnym przypadku firma Roca Polska nie pokrywa
dodatkowych kosztów związanych z ich wymianą,
- powierzchnie emaliowane myć wodą z dodatkiem delikatnych środków czyszczących nie powodujących zarysowania powierzchni (mleczka, płyny, żele) używając miękkiej gąbki lub ściereczki,
- dno antypoślizgowe wymaga szczególnej pielęgnacji i dbałości aby nie dopuścić do trwałych zabarwień powierzchni antypoślizgowej.
4.5. Wyroby akrylowe: wanny, brodziki, obudowy, kolumny do hydromasażu, deski
sedesowo-bidetowe.
- podczas montażu i prac wykończeniowych należy zabezpieczyć całą powierzchnię akrylowa przed ewentualnym zabrudzeniem lub uszkodzeniem,
- jeśli podczas prac montażowych używany jest palnik nie wolno kierować jego płomienia w pobliże akrylu,
- należy unikać kontaktu akrylu z wszelkiego rodzaju lakierami, zmywaczami do paznokci, rozpuszczalnikami, zapalonymi papierosami itp.
- nie należy umieszczać silnych źródeł ciepła lub światła blisko akrylu,
- do mycia nie używać żadnych środków ani myjek o własnościach ściernych. Używać jedynie wody z mydłem.
- ewentualne zarysowania powierzchni akrylu można usunąć za pomocą ogólnodostępnych środków przeznaczonych do napraw powierzchni akrylowych zgodnie z zaleceniami producenta,
- aby zapobiec osadzaniu się kamienia, napełnianie wanny rozpoczynać od zimnej lub letniej wody.
4.6 Produkty Graphyd (Solid Surface, Culture Marble i Polyconcrete):
- podczas montażu i prac wykończeniowych należy zabezpieczyć całą powierzchnię przed ewentualnym zabrudzeniem lub uszkodzeniem,
- jeśli podczas prac montażowych używany jest palnik nie wolno kierować jego płomienia w pobliże produktu,
- należy unikać kontaktu powierzchni z wszelkiego rodzaju lakierami, zmywaczami do paznokci, rozpuszczalnikami, zapalonymi papierosami itp.
- nie należy umieszczać silnych źródeł ciepła lub światła blisko produktów,
- do mycia nie używać żadnych środków ani myjek o własnościach ściernych. Używać jedynie wody z mydłem.
- ewentualne zarysowania powierzchni można usunąć za pomocą ogólnodostępnych środków przeznaczonych do napraw powierzchni zgodnie z zaleceniami producenta.

 

NINIEJSZA GWARANCJA NIE WYŁĄCZA, NIE OGRANICZA ANI NIE ZAWIESZA UPRAWNIEŃ WYNIKAJĄCYCH Z NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

LISTA SERWISANTÓW ROCA

Serwisanci świadczą usługi gwarancyjne i pogwarancyjne wszystkich wyrobów oznaczonych marką ROCA z wyjątkiem wanien i kabin z hydromasażem. Usługi w zakresie napraw gwarancyjnych świadczone są na podstawie dowodu zakupu lub ważnej karty gwarancyjnej

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl