Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 371 - 92 - 51
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl 

Promocje
Grohe Essence New komplet wannow-prysznicowy podtynkowy 192851ED
Grohe Essence New komplet wannow-prysznicowy podtynkowy 192851ED
3 525,00 zł 2 671,00 zł
Grohe Eurocube komplet wannowy z napełnianiem 1176SQ800
Grohe Eurocube komplet wannowy z napełnianiem 1176SQ800
2 459,00 zł 2 015,00 zł
szt
Grohe Eurocube komplet wannowy podtynkowy 117651ED
Grohe Eurocube komplet wannowy podtynkowy 117651ED
2 955,00 zł 2 199,00 zł
szt
Villeroy&Boch Subway wanna prostokątna 160x70cm UBA167SUB2V-01
Villeroy&Boch Subway wanna prostokątna 160x70cm UBA167SUB2V-01
2 453,00 zł 1 990,00 zł
szt
Grohe Eurocube + Omnires zestaw baterii OG30ED
Grohe Eurocube + Omnires zestaw baterii OG30ED
1 990,00 zł 1 699,00 zł
szt

 

Sanswiss

  • Tatkraft Wild Power
  • Wannowe komplety podtynkowe

    z deszczownicą

  • Huppe Aura Elegance
  • ViFfesh
  • Muzyka pod prysznicem
  • Akcesoria Tatkraft
Dostawa i termin wysyłki

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są przedstawione niżej oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
1. Przesyłka kurierska,
2. Przesyłka kurierska pobraniowa,
3. Przesyłka do paczkomatu,
4. Przesyłka do paczkomatu pobraniowa,
5. Przesyłka paletowa,
6. Przesyłka paletowa pobraniowa,
7. Transport własny Sprzedawcy na terenie miasta Warszawy oraz okolic w max. promienu 50 km licząc od centrum Warszawy. 

6. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Jagiellońska 21/18, 05-120 Legionowo – w Dni Robocze, w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 13:00 ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) – po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym przez Sprzedawcę. Po uzgodnieniu telefonicznym, możliwy jest także odbiór w innych godzinach.

Koszty dostawy Produktu do Klienta

DOSTAWA NA TERENIE WARSZAWY I NAJBLIŻSZYCH OKOLIC

 

Dostawy na terenie Warszawy i nabliższych okolic realizujemy własnym transportem lub przy małych przesyłkach, za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Koszt dostawy obejmuje wszytkie produkty w zamówieniu.
Koszty dostawy: 

Gratisowa dostawa na terenie Legionowa - 0 zł; obejmuje także miejscowości: Chotomów, Jabłonna, Łajski, Michałów-Reginów, Skrzeszew. 

Dostawa na terenie Warszawy - 40 zł; obowiązuje w granicach administracyjnych miasta.
Przy zamówieniach powyżej 3000zł dostawa gratis.

Dostawa do 20 km od centrum Warszawy - 50 zł; 
Przy zamówieniach powyżej 4000zł dostawa gratis

Dostawa do 30 km od centrum Warszawy - 60 zł: 
Przy zamówieniach powyżej 5000zł dostawa gratis.

Dostawa do 50 km od centrum Warszawy - 90 zł: 
Przy zamówieniach powyżej 5000zł dostawa gratis

DOSTAWA ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ DHL

1. Dostawa realizowana jest na całym terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Przesyłki dostarczane są następnego dnia roboczego po nadaniu wysyłki. Wyjątek stanowią przesyłki paletowe do miejscowości, w których nie ma oddziałów DHL. Przesyłki te dostarczane są w przeciągu 48 godzin.
3. Wszystkie przesyłki wysyłane do Klienta są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone.
4. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem Nabywcy na liście przewozowym.
5. Zamawiający jest zobowiązany do szczegółowego sprawdzenia stanu opakowania towaru w celu ustalenia, czy opakowanie nie nosi śladów nawet najdrobniejszych uszkodzeń i deformacji (np. pęknięcie folii, zgniecenie kartonu, uszkodzenie taśm zabezpieczających, itp.), gdyż mogą one wskazywać na uszkodzenie zawartości przesyłki.
6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym informację o zauważonym uszkodzeniu. Nie dopełnienienie tego obowiązku może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej w razie ewentualnego uszkodzenia przesyłki.
7. Jeśli uszkodzenie lub ubytek zostaną stwierdzone po odbiorze przesyłki, Klient (Odbiorca) ma prawo żądać spisania protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej:
a) w momencie odbierania przesyłki,
b) w ciągu 7 dni od daty odbioru.

UWAGA! W protokole szkody należy zawsze opisać stan opakowania, z uwzględnieniem zastosowanych zabezpieczeń (folia, karton, plastikowe opaski, karton wewnątrz produktu, itp.) i znaków ostrzegawczych.

Protokół podpisują łącznie Klient i pracownik firmy kurierskiej.

Koszty dostawy firmą kurierską DHL:
- przyciski, drobna armatura, rączki natryskowe, węże natryskowe, jedna sztuka baterii, syfony - paczka - 25 zł
- kilka baterii, małe umywalki, stelaż do ceramiki, deski sedesowe - paczka - 35 zł
- jedna sztuka ceramiki sanitarnej, kolumny natryskowe, małe szafki łazienkowe - produkty o wadze nie przekarczajacej 31kg - paczka - 50 zł
- brodziki w zależności od rozmiaru i wagi - paczka- 60 zł paleta - 120 zł
- kilka sztuk ceramiki sanitarnej, meble łazienkowe - paleta - 120 zł
- wanna o max, romiarze 190x110 cm, kabiny o max. wysokości 190 cm - paleta 120 zł
- wanny pozostałe - 120x120 cm, 130x130 cm, 140x140 cm, kabiny wyższe jak 190 cm - paleta 180 zł
- wanny 150x150 cm, kabiny wyższe jak 200 cm paleta - 280 zł

Przy wyborze przesyłki kurierskiej pobraniowej lub przesyłki paletowej pobraniowej, doliczana jest prowizja firmy kurierskiej za usługę pobrania w wysokości 9 zł.

Koszty dostawy do paczkomatów InPost:
- przyciski, drobna armatura, rączki natryskowe, węże natryskowe, baterie, syfony - paczka - 14 zł


Przy wyborze dostawy do paczkomatu pobraniowej, doliczana jest prowizja firmy kurierskiej za usługę pobrania w wysokości 2% wartości.

Opłata za transport nie obejmuje wniesienia.


 

 

Termin dostawy Produktu do Klienta

1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 5 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: 2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. 3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.


 

Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta

1. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 2 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl